Galna hundar :D

Hej på er alla :) Imorse så vaknade jag klockan 07.00 typ för att Bebis och Bruce levde vilda :D
Och då blev jag klarvaken och kunde inte somna om . Jag tog nässpray och en alvedon , men var fortfarande jätte trött. Gick och la mig igen för att bara vila. Kunde inte somna om :)
Jag skulle hämta något i mitt rum och då trampade jag på ett stort ben som bebis har fått nån gång så benet vek sig så jag bara föll ner på golvet xD Mina händer brände för de var dom som fick ta emot golvet :( Aså jag fattar inte hur de kan hända :P Men allt kan ju hända mig xD 

Var hemma idag , Har fått halsont nu :( INTE kul aså . Men de som gör mig lite gladare och friskare är att snart är snön helt borta :D Massor snö har smält idag :D:D:D:D:D är jätte glad för de :)
Nu sitter jag och kollar på projekt runaway :) Dom skulle designa kläder till wrestling tjejer xD
Jag kallar de för porrkläder xD
De gjorde några av designerna också xD
Ska nog ta en till alvedon snart , Huvudvärken börjar komma tillbaka riktigt ordentligt nu :(
Hoppas ni är friska och krya :)

Jag vill bara rekomendera några bloggar :) angelicasofiewallen.blogg.se         babydollprincess.blogg.se
sarasundstrand.blogg.se
highjump.blogg.se (elinsblogg men den heter highjump , BARA highjump inte de här :)  )

Det var dom :)
Puss Puss Puss från en sjuk liten Moa :)No makeup :D <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!