Ännu en JulLook :)

Hej igen :D Jag gick in på Nelly.com och hittade massor utav fina julklänningar :D
Jag kommer bara sätta bild på Klänningen och ett par matchande skor :)

Den som kommer nu tycker jag är sååå fiin :D Jag ÄLSKAR den :) Men frågan är om man vågar köpa kläder från hemsidor :/ Man kan ju liksom aldrig veta om den storleken är bra :/
Här kommer den ialefall :)
Gaaasch den är så snyygg !! Jag älskar när det är lång fluffig arm på ena sidan och inget arm på den andra. Jag älskar den här :) Om jag inte köper den till jul så önskar ja mig den i typ nyårspresent ? :P
De här skorna Passar jätte bra till klänningen :) Den här outfiten vill jag haaa :(
Å skor kan man ju absolut inte köpa från en hemsida :( Inte jag ialefall :P
Men de röda och svarta passar jätte bra ihop :)

Klänningen kostar 299 kr och skorna kostar 399 kr :)



Bara så ni vet så om ni letar efter en väldigt snygg klänning gå in på nelly.com :) där finns de jätte mycket snyggt :) <33 Funderar på om jag ska köpa klänningen ;) Älskar den verkligen :) <3 Kärlek <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!