De spökar :0

OMG :S
När jag vaknade imorse så hörde jag att de typ knakade å knäckte så jag var typ tvungen att gå upp
för jag ville inte ligga kvar i sängen och bara höra så jag gick upp ;)
När jag kom upp var de första jag gjorde att tända varenda lampa i hela huset :P
Sen när jag kom in i vardagsrummet så hörde jag aså män snarkningar från mitt rum :0
Jag blev liivrädd.. Först trodde jag att de var våran katt Timjan men hon stog och åt mat i köket :(
Sen typ snubblade jag på en tröskel å de lät ganska mycket å då slutade snarkningarna :/
Då måste spöket ha vaknat :P Om spöken kan sova ;)
Nej men de var jätte läskigt så jag vågade gå in i det rummet för ungefär 10 minuter sen och ja har varit vaken sen 10 över 8 ;) haha men aså de e jätte läskigt :P
Våran bandspelare kan gå igång ibland bara av sig själv :S haha den har inte gjort de på ett tag men den gjorde det massa gånger förut :S hahah usch;)

De är säkert nån läskig man här xD Som står och kollar på mig juuust nu ;) Usch fyyyy jag ryser xD hahah nu ska jag sluta tänka på de ;) <33 Kärlek till alla spöken därute xD <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

usch vad läskigt. så där kan de vara hemma hos oss också att saker händer bara sådär :S

2011-11-29 | 11:32:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!