Det här är jag....

Hej alla :D Nu ska jag berätta vem jag är och vad jag tycker om att göra :)

Jag heter Moa Wallén och är en tjej på 14 somrar :)
Jag går i klass 8 på Blombackaskolan :)
Jag älskar min familj över allt annat och att umgås med dom är också mitt största intresse.
Men även att umgås med vänner, fotografera, mode, ishockey och innebandy.

Jag tycker om att göra människor lyckliga och tycker mer om att ge än att få.
Jag längtar till julafton för att få ge mina julklappar till de människor som jag älskar mest i hela världen.
Jag är inte som andra barn som längtar dit för att FÅ julklappar.
Jag är bara inte den tjejen.

Självklart är de roligt att få också! Jag menar någonstans finns de ju alltid en längtan efter de ;)
Jag är alltid tacksam för det jag får.
Alla saker jag får tycker jag ju också om.
Jag är inte bortskämd som säger att de inte är min stil och ger tillbaka julklappen till den som man fått det av.
Det är arrogant och väldigt klumpigt. De är de värsta jag vet när man inte ens visar någon som helst tacksamhet över det man får. Ni kanske märker att jag är en givmild människa som blir glad över allt.
Jag är inte bortskämd. För jag är upfostrad!
Nej alla som inte blir glada över det man får är oupfostrade. Bortskämda och patetiska!

de här är ju tyvärr rätt vanligt :(
Jag tycker alltid så synd om personen som har gett paketet.
Jag skulle bli sårad.

Nu ska jag gå å ta en alvedon en kopp te och linda in mig i en filt :) Hoppas ni därute mår bra ialefall ;) <3 Puss <3 kärlek <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!