Nytt namn .. Igen ;) Den här gången känns de faktiskt rätt :)

Hejsan :) Nu har jag bytt namn igen för mitt förra namn kan liksom tolkas lite konstigt :/ Typ Tro precis som jag aså att man ska tro och tycka å tänka precis som jag gör :P Att ni måste tycka att twilight är bra bara för att jag gör de ;) Alla ar en egen vilja så de namnet byter jag nu :P De ja menade med de var ju att jag vill att ni ska hoppas och tro på saker som jag har lärt mig :) Oj vad komplicerat de blev men hoppas ni fattar ;) Nu har ja bytt ialefall så :P

AGirlLikeMe känns bra :) Och texten neranför :)

Love Your Smile. Love Your Heart. Love Your soul. Love Yourself. Love Who You Are And Be Proud Of It.

Tycker det är jätte bra :) <3

Käärlek till alla :) <33

Haha har typ kommit på att ja skriver kärlek efter alla inlägg :P De kan ju bli min signatur typ :P <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!