Testar olika bilder som jag sen ska ha som design :)

1.
Den här gillar jag :)lilla mamma och jag :) <3

2.
Eller den här :) Med mamma men en annan bild på sista :)



Nån av dom här tyckte jag var bra :) Tycker nästan den första mer :) Vilken tycker ni?
Hjälp mig ;) <3

Hahah ni kanske märker att jag är väldigt lik mig på bilden i mitten och bilden på mig längst åt höger ;) Hahah jag hade tråkigt när vi åkte hem och satt och klippte ut massa bilder å sånt så ja klippte bort mamma x) Hahha jag gjorde faktiskt så ja klippte bort mig också å de har jag bevis på ;)Här är den :) <333

Nu ska jag bara försöka .... haha göra designen ;) Har ALDRIG gjort de förut xD
Men ha en bra dag <3 Ps idag är det 24 dagar kvar till julafton. 591 timmar. 35507 minuter. 2130456 sekunder xD
haha har en app på mobilen ;) Julafton heter den ;) <3

Kärlek <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!