Senaste inlägget var den 2 september ! Idag är de den 18 oktober !!!

Hej och jag är super super ledsen för att jag inte har bloggat men jag har seriöst glömt att jag har en blogg!

Kom på de nu när jag läste mina systrars bloggar bah: juste ja har ju också.

Men när ja skriver jag känner hur de tar emot!

Nej de är ingen riktigt bloggtid för mig just nu xD


Tycker synd om er som får läsa detta för de är nog de tråkigaste inlägget jag NÅGONSIN har skrivit!!

Tänker inte ens bjussa på en bild idag ;) Tråkmånsen Moa in the hause ;)

Men jag och några kompisar kanske ska ut i de vackra höstvädret och fota :) Så de kanske blir några bilder då ;)

Hoppas ni inte somnade av de här inlägget , de gjorde nästan jag xD

puss och kram alla därute <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!