September kommer gå så snabbt :D tyvärr :(

Tjeeeena :D Jag är jätte glad :D
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Detta kan nog bero på att jag kommer att få slippa skolan i en vecka :D Slippa södertälje för en vecka :D slippa stockholms län  län för en vecka :D Slippa sörmland för en vecka :D  Slippa SVERIGE för en vecka :D
Och komma till Espaniol De Mallorca :D i en vecka :D
Yeeeeaah:D är såå glaaad :D Och efter de kommer de en kryssning den sista september :D Yeah är så glad just nu :D
Här kommer en bild på hotellet som jag vevve och pappa ska bo på :D
Sea club alcudia :D
Hahah de där alcudia kallar jag för al- caida (stavning, den där terrorgruppen)
;) Säger till alla att jag ska bo på al-caida ;)

Visst är de fint !!

Hotellfakta

Rum med luftkond.
Ja,
Rum med kylskåp
Ja
Rum med tv
Ja
Pool
4 st
Barnpool
Ja
Bar
Ja
Restaurang
Ja
Minimarket
Ja
Centralvärme
Ja,
Städdagar/vecka
5
Kassafack på rummet
ja mot avgift
Lokalt centrum
300 m
Strand
600 m
Internet allm. utrymme
Ja


Visst låter de perfekt :D Imorgon är de prick en vecka kvar till vi åker :D klockan 07.35 går flyget :) <3 Hoppas ni har haft de bra ocg att ni inte är allt för arga på mig pga av min urusla uppdatering men de har varit väldigt mycket nu :) <3 Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isabella

Hej!



Kolla gärna min blogg- snart lägger jag ut en video där jag sjunger :)

Men på ett villkor och det hittar ni på min blogg !:)



Kram! /isabella





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!