Mina favorit filmer :)

Ville bara säga några av mina favorit filmer genom tiderna :D

1. Twilight
2. Breaking Dawn del 1
3. Eclipse
4. New Moon
5. Bröllopsduellen
6. Grease
7. Hairspray
8. 27 Dresses
9. Mean girls
10. John tucker must die
11. Titanic


Egentligen skulle det bara vara 10 men sen kom jag på titanic och med tanke på hur bra den är så är det ju självklart att den måste vara med på listan :)
Inatt var det faktiskt exakt 100 år sedan titanic sjönk :( Sorgligt men sant.

De som verkligen känner mig blir nog inte så chockade om de fyra första filmerna ;)
Jag ÄLSKAR twilight och är kär i Edward ;)
De roliga är faktiskt att när första filmen kom, Twilight, så var det mina systrar som tyckte om filmen. Jag hatade den faktiskt även fast jag inte ens sett den ;) Sen blev jag medtvingad på bio och tack för det säger jag bara :D
Efter den dagen har twilight ALLTID varit min absoluta favoritfilm :)
Nu när Del 1 av breaking dawn kom var jag och min kompis på bio inte långt efter premiären och skrek och applåderade i slutet ;) Hahah.

Nu ska jag kolla mästarnas mästare med mamma :) Kram :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!