Som en sjö utan vatten, Som en lykta utan ljus <3

Hejsan :)
Idag var de ju idrottsdag :S Hahahah :P Min läkta stukade fot blev stukad igen ;) De gör verkligen jätte ont i den ;)
Hhaahah men jaaajaaa jag är väll klumpig då ;)
men jag kunde göra allt utan höjdhopp för de klara ja inte med mitt knä för de gör verkligen jätte ont.
Men sen var se staffet i slutet å de var 4 stycken från varje klass som blev uttagna. 2 tjejer 2 killar, de som sprang snabbast. Min emelie blev uttagen och gjorde dessutom så vi vann hela skiten :D Min duktiga flicka :)

Å nu under tiden här hemma har jag pluggat hela kvällen :( Biologi prov imorn :(
Kommer verkligen sova bra ikväll ;) <33

Puss puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!