Till er som inte hittat skolavslutningsklänning/studentklänning :)

Hejsan :) Gick in och kollade lite på bubbleroom och hittade jätte många fina klänningar :)
Vita såklart ;) Vet inte varför men för mig är det vitt som gäller till såna avslutningar :P Kör väl de klassiska ;)
Väldigt gullig klassisk klänning :) Bara 299 kr på bubbleroom :)
299 kr :) Jag älskar klänningar med spets !! det är så gulligt :)
Också ganska vanlig men hur gullig som helst :) 399 kr.
Lite annorlunda men jag gillar den :D De svarta ger en jätte bra brytning till de vita :)
399 kr.
Den här klänningen är så otroligt vacker !! Vackert har sitt pris tyvärr :( 799 kr, men den var nog den sötaste av alla :)
499 kr :) Ganska gullig men hade varit gulligare om den hade varit hel vit ;)
En klänning som ser ut att komma från landet för ett x antal år sen... men jag ÄLSKAR den :D Och bara 299 kr :D
Spetstop med vanlig kjol. Så gullig! 499 kr.
Enkel sommarklänning som funkar till ALLT!! Gå in och shoppa nu ! Bara 199 kr!!!
Såna här klänningar älskar jag ! Älskar spetsarmarna! 399 kr :)
Det här var några av alla fina klänningar som finns där :) Om ni är ute efter en sån klänning så kan jag verkligen rekomendera bubbleroom :)

Ciao ciao amigos :D <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!