Önskelista till min födelsedag 11 augusti 2012

Hej hej! Jag tänkte lägga upp lite bilder på vad jag önskar mig i födelsedags present :) Njut <3
 
Fodral till Samsung Galaxy s3
Bella Cullens släktsymbol
Skor med Twilight motiv
Bellas vigsel och förlovningsring
HM present kortSkal till Samsung galaxy s3
Piercingen i näsan
Twilight dagbokOch Twilight Parfym <3
Pengar är ju aldrig fel :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tess

Hejhej! :)
Minns du mig!?
Nu är jag tillbaka! Har pillat lite på designen de senaste dagarna.. Till helgen kommer jag hem och skall vara så uppdaterad som möjligt! :)
Hoppas att du gillar min blogg , Kram!

2012-08-09 | 15:54:35
http://tessvonolsson.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!