Yeeeaaah Prao nästa vecka :D

Hejsan alla :D
Först vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat men på lägret fick man ju inte ha mobiler så då kunde jag inte blogga , sen har de varit mycket,(elr rättare sagt jag har inte orkat;) )
Jajaja :D
De är bara 41 dagar kvar till skolavslutningen om man räknar MED alla lovdagar, helger, praovecka å sånt :D
Nästa vecka är de prao :D
Jag ska vara på en förskola vilket jag är väldigt glad över :) Älskar barn och de är de enda yrket som jag har i huvudet hela tiden ;) Just nu känns de som igelsta gymnasiet ligger närmast till gymnasie valet men de får vi se efter nästa vecka ;) Kanske aldrig vill se barn igen :P haha de kommer aldrig hända för jag älskar små barn :) <3333
Nu ska jag träna lite tyska och biologi ;) Puss puss <33Japp, små barn har vi alla varit ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!