Jätte mysig dag med Mamma och Mormor <3

Hej och Aj aj aj !
Hahah jag har ont i kroppen :P Har gjort 100 sittupps nu i 4 dagar så 400 sittups än så länge och de känns i svanken :P
Har ingen sån där matta xD Så ja ligger på golvet och de gör ont xD
Men idag har jag och mamma och mormor varit ute vid ett jätte fint ställe vid vattnet och grillat :D De är vårat ställe som vi alltid åker till ;)
De var jätte roligt :D Vi började med att vi vimsiga som vanligt och började åka åt fel håll fast vi visste vart vi skulle :P Sen när vi typ var där säger mormor: JAG GLÖMDE GRILLEN !
Hahah så då fick vi åka tillbaka :P Aså om man åker dit tar de typ 20 minuter de tog 1 och en halv timme typ för oss :P Men då grillade vi och under tiden hittade ja två döda fiskbarn vid vattenbrynet :( Stackarna :P
Och sen så hade ja sett en jätte rolig växt som såg ut som gurkor :P sen när ja skulle gå tillbaka och ta kort så skulle ja gå närmre för att ta ett bättre kort för ja har inte hittat zoomen än :P Men då såg ja en huggorm mellan två stenar :D Ja bah : Mamma Mormor de e en orm här ! Ja tyckte de va coolt :P Sen när dom kom så kollade den rakt in i mina ögon ( tur att de inte var basilisken i harry potter :P ) Å sen så slingrade den sig in bland stenarna :P Hahah de var coolt xD

Imorgon ska jag och Nelly ut och jogga :D Å så ska vi till stan xD <3 Kram Och hoppas ni får en fortsatt trevlig dag <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!