Man kan inte älska sina syskon !!

SYSKON KRIG! Kopiera detta om du är BÄST, SNYGGAST och framförallt SMARTAST av ditt/dina syskon :) Står det i 10 min utan att ditt/dina syskon kommenterar stämmer de :D


Jag tycker alla dom som har den här statusen på sin fb borde skämmas !
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att skriva att ja ee mycke snyggare å bättre än dom å allt :O
Jag älskar mina syskon ! Jag är varken bäst snyggast elr smartast och aså ni som har den som status de är nog inte ni heller ! Inte allt ialefall  !

Så ni kanske tror att ni är roliga men jag tycker bara att man är omogen om man går ut med en sån status..
Jag skulle aldrig göra de ! Jag kan sätta som status om hur mycket jag ÄLSKAR mina syskon och min familj men inte att ja e mycket bättre än dom :O
Om mina systar skulle sätta en sån status skulle jag bli sårad !
Så tänk på att era syskon faktiskt kan bli sårade!

fy skäms !!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!