Ni vet själva vilka ni är ...

Heej heej :)
Jag fyller år om 10 dagar :D Känns inte så :P
Då blir ja fjorre :P
Jag önskar mig typ pengar, canada tröja, en speciell film, Och en keps ;)
Vill verkligen ha de :P Jag tyckte jätte mycket om den som ackis har :D

Imorn åker jag kryssning. Juste :P Haha ja hade glömt de :P
De e me pappa  fastrarna kusinen och anne och hennes alice.

Måste börja fundera vad jag ska ha med mig. Blir väll inte så mycket eftersom jag inte "fick" -_-

Är jätte sugen på att köpa skor också :) Hahah venne varför :P Men eftersom ja typ bara önskar mig pengar kanske ja får lite att köpa  för :)
Inför skolstart och allt :D
Och kanske pengar till att färga mitt hår också :D Jag föredrar långt hår jag så jag vill helst sätta i en år förlängning men för dyrt ;P Å sen när man börjar tappa de kanske de ser konstigt ut :P
Men färga ska jag ialefall :D

Var på första ispasset idag på scaniarinken med mamma andreas å vevve :D
Spelarna är typ juniorer xD undrar hur den här säsongen kommer bli ;)
Jag kommer gå med mamma <3333 De e mycket roligare <333

Ska börja kolla lite saker om hur mycket en canada tröja kostade :P mamma ville veta , :D Tror den är ganska dyr va :O ? Tror de :)

Hej då  ni snälla gulliga läsare :) <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!