Changed planes Babes :D

Heej och god morgon :D De var ju meningen att jag skulle upp typ 07.00 idag men de vi skulle göra gjorde vi aldrig så jag vaknade nu istället :) De var myyyyycket skönare :D

Idag är de molningt :( Fast jo jag tycker de är skönt med lite kyla just nu !!! De har varit så extremt varmt så nu är de skönt : D Jag har min nyinköpta mysdress på mig :D Ska ner på stan för att köpa ett till par byxor ! Mer neutral färg :) Mina nu är ljus blå ;)

Ska fråga Sara om jag får tag i henne ! Ja har slu tpå pengar på min mobil så måste skicka från min 3 å hon kanske inte heller har pengar så aja :) Om hon nu lever ;) Har inte ört något på jätte länge ....

Ja har ganska ont i HH :( ( Hals o huvud) :P Så ska nog ta en alvedon snart :)
Sees babeees :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Ha en fin dag :)

2011-07-03 | 15:37:10
http://aamaziing.blogg.se/
Skitungen Sara ! :D

Sv; NAWWW tack,lite padda i ansikten men tack mon blondie !:D

Haha förlåt för att jag inte vart inne på datan och allt du vet ,MOIS längtan ! ;D <3

2011-07-04 | 20:23:35
http://sarasundstrand.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!