Inhandlat! Bikini och tröja :D

Heej :D Hemma från stan nu :D
Jag köpte en hel elr aså svårt att förklara ;P Okej 1 bikini överdel marin blå med vita prickar ,,
och så en rosa bikiöverdel och rosa bikini trosor :D
Jag köpte även en jätte fin höst tröja :)

De var verkligen skönt att få shoppa lite inför hösten ;) Och helt plötsligt började jag sakna hockeyn jätte mycket ;P
När jag kom hem så hoppa jag in i dushen på en gång :) Sen satte jag på mig min mysdress från BikBok :)

Här kommer några bilder på mina inköp :)
Den ena överdelen :)


Å så tröjan :) Dålig w-cam bild men ni får nöja er me de :)

Puss :* <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


felicia

snyggt (:

2011-07-02 | 11:11:45
http://feliciaholmgren.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!