igår gällde de !!

Hej hej :D

Igår började  min " inte vara onyttig " sommar börjat :D
De menas med att jag inte kommer äta massa hamburgare och kebab och allt onyttigt utan bara äta sallad när vi äter ute :)
Ska även ut och jogga 1 elr 2 gr i veckan :)
Och ja ska INTE vara onyttig !! Måste intala mig de heela tiden :D Och jag får bara dricka mina älskade energi drickor på helgerna :(

Igår så åt jag en fetasallad och sen så skippade jag fikat :D
Stolt över mig själv :D <33
Och några ( mamma , Pappa och några till ! Jag svälter INTE mig själv ! Jag ska bara få till figuren lite :D Ta de lugnt pappa ;)

Idag regnar de :( Fast de var mysigt att vakna upp till smatter på rutorna :D
På tisdag ska jag ut till pappa och stanna där tills torsdag :) De ska bli kul :)
Nu kanske ja ska gå och äta frukost :) Vi sees senare <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!