Så jädra nere just nu ....

Hej hej.

fick reda på de nya klasserna idag. Är jätte glad att jag kom med alla mina tjejor <3
Men klassen som vi har nu är den bästa som finns !! Alla förutom 2 st som ja verkligen hatar är de underbaarste människorna uatnför min familj som jag träffat !

Dom bästa skolkompisarna man kan ha !!  Ni är så roliga ! Helt enkelt helt underbara !!

VARFÖR !! varför var dom tvugna att splittra !  Alla andra år har samma klasser gått i hela högstadiet !

När man väl kommer med en klass som man känner sig som den lyckligaste eleven i hela världen varför ska man då splittra en plats där de finns massor med människor som bryr sig om en !? När man känner sig trygg !

7a kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta ! Alla förutom de där 2 kommer aldrig försvinna från mig !!
Rektorn tyckte säkert att våran klass var för bra så att den ägde ut de andra klasserna så hårt att de fick dåligt rykte!

Vissa av er har även en reserverad plats i mitt hjärta ! Den platsen går inte att ta bort ! Älskar er!
Fick bara 1 år med er !
Skulle vilja ha de där 2 till ! Så här roligt jag har haft under 1 år har ja inte haft under hela min skoltid på 7 år !!
Kommer Aldrig verkligen Aldrig glömma er !




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!