Skolavslutning ;D Fick priis :D <33

Heej heej :D Idag på skolavslutningen ropade de upp 1 elev från varje klass som hade vunnit "VärdGrundsUtmärkelsen" :D De va att man hade skött ÄRTA perfekt :D Ärlighet Respekt Trygghet Ansvar
Jag fick priset från våran klass :D Yeeaah :D

Randi ropade upp å ja bah hörde mitt namn :P Blev skit chockad xD
fik gå upp på scen och ta emot pris från rektorn :D Ett diplom och ett presentkort på hundra kr på intersport :D
Ska köpa en bikini :) <33

Jag fick världens finaste blom bukett av familjen också <33 De var jätte fint Tack så mycket <33
Sen åkte jag mamma mormor och pappa till mariefred och åt glass :) tradition :D
Nu är de sommarlov <33 såå sköönt ::D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!