Stan med mamma och mormor <33

Heej heej :)

Idag var jag först i skolan och städade -_- Jätte kul ! Sen gick ja ner till stan ! ja skulle möta mamma och mormor där:)  Jag gick och släpade 2 jätte tunga väskor fulla med skolsaker :P De var INTE kul xD

När vi möttes så gick vi och kollade lite bara sen så gick vi till meltons och åt:) Kände mig nyttig för jag tog en ost och skink sallad :) men ja har ätit massa kakor här hemma så har nästan skuldkänslor :P

Men ja har sagt att i sommar så ska ja inte äta onyttigheter å så ska jag varje gång vi äter ute äta sallad :)
Ni ska veta vad vi såg på staan !!! Jag trodde nästan ett tag att de var pansionärsJävlar !!
De var ett äldre par som satt på en bänk och helt plötsligt så började gubben suga på tantens BRÖST !!!!!
Och smekte å allt !!! Asså OMG !!! De var ju massor med männsikor där !! Dom hade massor me kassor från systembolaget också ! Men aså Han SÖG !! Som en bebis !! Aså de var så jävla sjuukt !!
De satt 2 killar där dom bah : Aså ja kommer spy allvarligt ;) Hahaha alla som gick förbi glodde ju
Kan inte fatta hur man sätter sig på en allmän plats å gör så där !! Nej de är nog de sjukaste jag någonsin varit med om !!

Efter den där lilla chocken vi fick :P så gick vi till HM :) Jag köpte 3 saker :)
Ett linne ! Ett ar shorts !! Och en typ poncho kofta ;) Den var jätte snygg !! Allt var de !
Lägger ut bilder sen !

Imorgon slutar jag 7an :D Men de e världens kortaste sommarlov !! 8 veckor -_-
Vi hörs :D <333
Ps : slingade håret igår :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!