Tack alla som sagt att jag skriver fina dikter :) <33

Tack alla ni som har sagt de ! de värmer verkligen <33

Idag har vi varit nere på stan och kollar på studenterna :D Igelstaviken bla tog studenten :)
Angelica tog där för prick ett år sen idag :)

Jag köpte en jätte fin klännning som ja tänkte ha på skolavslutningen på HM :)
Och sen fick jag jätte fina skor från skopunkten av pappa :D De var två typ gladiator skor och 1 par ballerina :)
Lägger upp bilder på allt sen :)

Fast jag blev lite nere ett tag för allt hände på samma gång men aja nu e de okej :)
Men när vi skulle hämta bebis så var de en spindel typ på instrumentbrädan och jag skreek !!
Jag hoppade nästan upp i mammas knä :D

Fast om de hade veronica hade hon hoppat ut men som tur var gick de bra :D
Nu sitter ja och mamma och kollar Hells kitchen :)

Ha de bra <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!