Bara för att......

Jag har tråkigt så ska jag svara på lite frågor :)

1.Ditt fullständiga namn : Moa Margareta Wallén
2.Ålder: 13 , 14 i augusti
3.Vart bor du: Södertälje :)
4.Trivs du där: Ja Ganska bra
5.Vem är din bästa vän: Sara Sundstrand
6.Är hon flummigare än dig : Vi är nog Lika flummiga :P
7.Vart sov du inatt : Min säng ?
8.Har du gråtit dig till söms någon gång: mm :(
9.Kan du leva upp till din hårfärg ( blond): Tyvärr så kan jag de xD
10.Tycker du Sara Sundstrand ska färga sitt hår blont: JAAAAAAAAAAA!!! :D
11.Vad står det på ditt senaste sms:Jag e inte i skolan :(
12.Tycker du att killar är värda att bli älskade : Vissa
13.Vad är de flummigaste någon gjort för dig: Ehm vet faktiskt inte
14:Vad brukar du få komplimanger för : Mina gröna ögon och mitt hår och att jag har en bra sångröst :)
15:Älskar din familj dig: Ja de hoppas jag ;D
16.Vem är du i klassen: Klassens blondin :D
17.Har du ett förhållande:Nej
18.Är du kär: Yees :D <3
19.Vart ifrån kommer din pappas farfars gammelfarfar:Belgien
20.Hur gör du för att imponera på folk: Ler mot dom :)
21. Hur vill du att din idealkille ska se ut: Blond , sööt och snygg ofc :D
22.Hur ska han vara: Snäll , omtänksam och kärleksfull <33
23.Skrattar du åt dina egna skämt: Ja alldeles för mycket xD
24.Vem pratar du med om du mår dåligt: Min Mamma <33
25.Vad föredrar du ? att fotografera , eller att bli fotograferad: Både och :)
26.När mår du bra: När min famillj mår bra och när det är roligt i skolan:)
27.Tycker du att ordet fjortiz passar på dig:Aa faktiskt :D
28.Vad vill du bli när du blir stor:Hollywoodfru
29.Vad ska din man helst jobba med:Hockeyproffs
30.Vem av dina vänner skulle du helst vilja ha med dig hela livet:Sara Sundstrand <3
31.Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Japp
32.Hur mycket pengar brukar du slösa på 1 vecka:Beror på
33.Vad gör du när du blir trött:Drygar xD
34.Vad längar du till:Sommaren
35.Tycker du bättre om att messa än att ringa:OFC DE GÖR VÄLL ALLA :D
36.Vilket shampo andvänder du:Sunsilk
37.Brukar du gråta när du tänker på nära och kära som gått bort:Jupp
38.Ska du ha en tatuering:Ja
39. Motiv:En barnängel som håller i ett hjärta med en text
40.Vad skulle du göra om du vann 1 miljon:Bjuda min familj på en utlandsresa till att börja med
41.Är det viktigt att ha märkeskläder tycker du:Varför? Bara snobbar som har ju xD
42.Vill du gifta dig:Jaa
43.Hur vill du gifta dig:På en båt <33
44.Vill du ha barn:Jaaa
45.Vad är bäst? Att sola elr bada: Både och :)
46.Tycker du om att flyga: Så där , Får ont i öronen :(
47.Är du vig:Absolut INTE
48.Tycker du om sushi: BLÄÄÄÄÄ NEEEJ !!
49.Är du musikalisk:Ja :)
50.Vilken är din favorit attraktion på grönan: Jetline,Extream och popexpress:D
51. Vad tänder du på :Blonda hockeykillar xD
52.Hur tycker du en riktig kvinna ska se ut:Hon ska ha kärlekshandtag
53.Hur tycker du en riktig man ska se ut :Muskler <33
54.Är de viktigt att din kille är längre än dig : Ganska jätte viktigt faktiskt !!
55.Vad föredrar du ? Ett förhållande eller att vara singel: Ett förhållande <3Har varit singel för länge nu :P
56.På vilket sätt märker man att du deppar: Jag äter xD
57.När ser man att du är glad och lycklig: Jag går ner i vikt faktiskt xD
58.Är du bra på att åka skridskor:Hm låt mig tänka ... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!
59.Fotbollskillar eller hockeykillar:Hockeykillar <33
60.Nagellack eller inte:Helst inte xD
61.Minigolf eller golf:Minigolf :D
62.Vad sa du och din kompis till varandra när ni bråkade när ni var små:Att vi var clowner xD Malin och jag:D
63.Kollar du på melodifestilvalen: Ehh jaaa ofc <33
64.Vem hejade du på i finalen:Sara Varga
65.Varför ska SSK klara kvalet och komma tillbaka till elitserien: Vet inte , Men jag tycker dom förtjänar det 66.Tycker du om glass: Mums <33
67.Nämn något /någon/några som du älskar mest på hela jorden:Helen Wallén , Veronica Wallén , Angelica Wallén , Mikael Wallén , Anita Ölander och Sara Sundstrand <33
68.Vad är det elakaste någon har sagt till dig: Moa Margareta Den tjocka och den feta xD
69.Vem sa det: Min egen syster Angelica Wallén(angelicasofiewallen.blogg.se) :) ( De var på skoj xD)
70.Var de jobbigt att skriva dom här frågorna: Ganska xDPuss Puss <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara ;) <3

haha blonda hockeykillar va, hehe undra vem :D <3 haha nej skoja :D

52 var bra där också :)

puss <3

2011-03-20 | 19:59:05
http://sarasundstrand.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!