Bilder från igår :) Vissa av er kanske inte har fb :)

Heej här kommer alla bilder från igår och idag :D Vi hade de jätte kuul ialefall :)Emelie som gästbloggar här :)Hon fixade sängen medan ja stog och tog kort på mig själv i spegeln ;PTittut :) Nej men tjenare emelie ;P hade bara lust att skriva de även fast de va lite sjukt :Pusch!! Nu tar jag kort på dig Moa ;P
Hahah så kul <3feeeeeeets xD
Aja de e massor men alla som läser min blogg har facebook ;P Tror ja :P Kolla där :) Orkar inte lägga upp ALLA ! ;P Love yaa <333

Och förresten , När ja var med Emelie och hennes småsyskon inser jag hur jävla mycket jag saknar min älskade Maja <33 Lite jobbigt att se hur roligt ni hade tillsammans faktiskt :) <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie <33

Vi hade sjukt kul!

Jag finns fall de är något ! <3

2011-03-04 | 18:31:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!