Home now :D

Hej hej :) Skolan har slutat och jag är hemma :) Har vart ganska tråkigt idag för min älskling var sjuk :( Krya på dig Sara <3333
Men de har ändå vart ganska kul :) Maten vad jätte äcklig , De va typ spy soppa :( Såg verkligen ut som spya ..  Haha ja ade mittbena idag , Har alltid snebena och alla bah : Vad har du gjort med håret !! xD Hade mina nya sneakers också :) Dom blåa med vita prickar xD Det fanns gtåa också men ja tycker att dom här symboliserar mig bättre xd Typ sprallig och allt sånt xD

Vi hade gympa och aså får verkligen damp på sexorna !! Man lägger ju in sina saker i skåpen men dom lämnar allt i omklädningsrummen så vi andra inte får plats !! Karin sa åt dom men dom är ju så jävla uppblåsta så dom fattar inte !! Om dom har så där nästa måndag så tänker ja ha ne allt skit på golvet !
Ska ta upp de här på elevens val på torsdag !  De är inte bara dom som byter om där !
På fredag är de hockey och ska kanske gå med Sara :) Beror på om hon hinner efter sin dans och om hon blivit frisk :)
Jag älskar att gå på hockey med henne :P De blir aldrig tråkigt xd
Hon skämmer ut en på ett roligt sätt xD
Nu var "den" på mig idag Sara xD Du fattar vad jag menar tror ja xD Annars BHK som ja beskrev i frågeinlägget:P
Idag ska vi äta kyckling :) Med ädelost fast inte för mig xD Tycker inte om ädelost de e sååå äckligt :P
Sara hade skrivit lite av sina drömmar på sin blogg så tänkte skriva några av mina:
Gifta mig lyckligt ,  , Bli hollywood fru xD , Åka till diesnyland , Det finns massor <3
Och en till dröm . Att få två flickor som ska heta afrodite och juni <33 Inte vanliga namn men jag älskar dom ! Vad vill ni att era barn ska heta ??

Love yaa <33MittBena :D <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!