Mamma <333

Vill bara tala om hur underbar min mamma är <3<3<3 Hon är den som gör mitt liv<3 Utan henne skulle jag inte leva . Jag skulle inte klara mig utan henne . När jag mår som dåligaste är de alltid hon som gör mig glad ! När jag är ledsen är de hon som får mig att skratta <33 Du har torkat mina tårar ! Du har fått stått ut med mina tonårsspydigheter . Jag har gjort dig ledsen ibland , Du har ändå stått ut med mig . Du har alltid älskat mig hur jävlig jag än har varit .
Jag förväntar mig inte pengar , utlandsresor eller dyra prylar , Det ända jag förväntar mig av dig är den kärlek du redan gett oss i överflöd. Din kärlek till oss är den starkaste jag någonsin känt !
Ibland får du inte tacken tillbaka. Du blir ledsen och arg. När du är ledsen och gråter känner jag såna extrema skuldkänslor att mitt hjärta skär ! Det värsta jag vet är att se dig ledsen !
Jag är nog inte som ett vanligt barn som vill bli något stort. En artist eller hockeyproffs. Det jag vill , Är att få se dig så otroligt lycklig , Att du inte slet som ett djur varenda dag ! 
Barn som växer upp har hjältar . Som superman eller spiderman eller kanske askungen !
För mig har alltid du varit min hjälte ! Jag har alltid sett upp till dig . Gått i dina fotspår i hela mitt liv .

Min Mamma är min hjälte , mitt skyddsängel och min allra allra bästa vän <333

Jag älskar dig Mamma Helen <3 Du förstår nog inte hur mycket jag gör det <3
Älskar dig <3
Min Älskade Älskade Mamma <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!