Min dag :)

Heej heeeeeeeeeeeej !!!!  Såhär såg min dag ut  !  Vaknade av att hela min säng skakade ! För de första hade mitt täcke vänt sig åt fel håll ! så benen var helt bara typ ! och så hade vi fönstret öppet  för att Vevve har halsfluss och svettas jätte mycket så hon låg och svettades medan jag frös som en GRIS !! xD
Så jag gick typ upp 20 minuter innan för att ja inte kunde ligga kvar ;P
Fixade mig och allt å gick till skolan :)
På bilden fick ja typ värsta anfallet !! Jag fick jätte jätte jätte ont i magen !!! Trodde ett tag att jag hade blivit magsjuk ! Men det gick faktiskt över senare , På slöjden stickade jag vidare på min katt xD Sen var de lunch. Och då fick ja ett skrattanfall som typ höll i sig 20 minuter senare xD Nelly satt i halsen å hon spottade typ ut eett riskorn som kom på hennes tröja xD aså ja vet de låter inte alls kul men man kan inte förklara xD
Sen var de SO . Vi kollade vidare på Filmen . JURYN A TIME TO KILL !
Den e bra . Sen kemi ! Vi hade vikarie . Sen svenska. Då fick vi vara i datasalen och leta fram fakta om TWILIGHT :D Jag och nelly ska skriva om Twilight i vårt arbete :D Jippi :D
Sen gick vi hem :)

Aa så såg den nog ut :)
Heeeej dåååå <33333333333Miffad bild xD
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!