Min Onsdag :)

Heej ! Hur har ni haft de idag ? gjort något kul ? Jag har tagit de lugnt men gick ut med bebis på dagen :) mamma hämtade oss och sen åkte jag och mamma ner till vårdcentralen . Ja tog ett sköldkörtel prov (blodprov)
Gjorde ont :( Ja tog de bara för att se om ja har de för de e ju ärfligt och både Mamma och Veronica har de . Angelica ska också ta sen.
Hoppas de ser bra ut :) vill inte ta medicin varenda morgon ;P Tycker de e jobbigt att svälja men med filmjölk går de alltid :)
Aså kan ni fatta att de var 17 Grader i solen idag !!!! 17 !! De är sjukt :D Hoppas att snön smälter bort nu :)
Är trött på de .
Sara lärde mig att lägga upp musikvideos från youtube idag :) Tack Sara :)
Imorgon ska jag och Mormor ner på stan :) Vi ska handla lite , och gå och äta på Donken :)  Sen på kvällen blir de Emelies place som gäller :D Vi kommer ta massor med kort och ja kommer lägga upp dom här sen :)
Kanske några videos också , Måste man lägga ut dom på youtube först för att kunna lägga ut dom på sin blogg ? den som vet snälla kommentera ! Kan fråga Ackis sen också . Nu sitter jag och mamma och kollar på Sveriges mästerkock, Tycker inte så mycket om de , De är tråkigt,  Top modell är bäst ;P Idag var de final i ett gammalt avsnitt. Dom sänder gamla avsnitt på kanal 3 .

Nu ska jag kolla vidare på mästerkock och kolla FB :) (Facebook).

Puss Puss <333 Snart ser de ut såhär <3333 Kärlek till plusgrader :P <3Puss Puss från lilla miig :D <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!