Stan med Tjejerna <3

Heej :) Kom hem för ungefär 1 och en halv timme sen :) Jag Sara Elin Och Mikis har vart på stan :)
De var jätte kuul :D Köpte byxor och en plansch xD Edward såklart :)
På gallerix. Den kostade 12 :- !! egentligen 40 men de e 70 % rea :)

Vi åt på Nancys :) Jag  åt en stor macka :)

Gud aså ja e skiit trött. Venne varför egentligen !
Aja nu ska ja träna tyska ( prov imorn) och läsa lite bloggar :)

Och förresten vill jag ge ett STOOORT tack till Ludwig !! Som förgyllde min dag genom att ge mig en knogblåmärke på armen ! Jag skrek verkligen !! SKREK !! De gjorde så JÄVLA ont !! Och så  har andre stukat mitt finger !! IDIOTER !!

Varför är alla killar såna idioter !!

Aja :) Heej dåå <33333333333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!