Tjabba !!

Tjena hallå ♣ :D Nu sitter jag och snabb bloggar ett tag , om ca 20 minuter ska jag ut med bebis och sen ner på stan.
Hoppas jag hittar nåt fint :) Hahah inatt sov jag i mammas säng för att vevve och andreas sov i vårat rum och sen när dom gick upp så var ju Bruce också uppe ;) Han är så söt , han hoppade upp och ner i sängen , upp och slicka mig i ansiktet ! ;P Klockan var 06.00 !!! Så jag blev ju typ klarvaken :P sen så kunde ja somna om men ja låg och spelade doodle jump :) Måste ha somnat med den i handen för ja har inget minne av att jag la ifrån mig den :P
Ja hade en skitkonstig dröm ;P Vi skulle ta nån spruta i skolan ( säkert för att ja tog de igår) och vi typ skolka från matte lektionen men vi  skulle ändå gå ner men då kom ciro ut från en rum och ja frågade om vi hade slutat å bla bla bla men sen varvandlades han till en tjej ;P Och då blev de något om att några hade kastat vatten , och dom visste att tor redan hade gjort de och han erkände men sen frågade den där tjej/ciro grejen ;P Vilka mer som hade gjort de , och då sa han : Jag och Moa . Och ja blev arg så kollade vi kamerorna och då var de sara som hade kastat ner en sån där mjölkflaska som bebisar har för då kom de plötsligt in filmen shrek i drömmen och därnere var de massa lava och en stor lök som de var massa saker med å så  var  en från masterchef med och blev dödad och ja den var väldigt konstig ;P
Nu känns de som om ja är "på fötter igen" om man kan säga så :P Ja har bara gått här hemma i mysbyxor inget smink och man blir deprimerad av de ;P  Nu ska de bli ändring på de hoppas jag :) Man ser bebban i bakrunden :D Tjaooo <33333333 Love youuu <3

Och förresten .. Grattis Jesper Gunnarsson som fyller 14 idag <3 Grattis grattis :)

Ps . Ja ska börja med veckans bästa mening :) Kan komma från vem som helst bara den är rolig och bra :)
Tjaoo <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!