Trött efter en tråkig dag !

Heeej och snart god natt :P Typ ialefall:) Jag är jätte trött , Vaknade imorse , inget hände , läste en tidning , kollade tv , mamma och ackis kom hem , dom somna , vi gjorde hemmalagade hamburgare, vevve kom hem , vi åt,vevve åkte till vandreas , ackis plugga, jag bara satt , och satt , satt . Aså  de är verkligen trååkigt att ha sportlov, Det ända jag har gjort är att kolla kläder på nätet och kolla vilka storlekar jag ska ha . INGET ANNAT !! jag blir verkligen uttråkad !! Kan inte ni ge mig förslag på vad man kan göra ! Kommer dö av tristess annars.
Ja undrar hur man kan bli skiiiiiiiiiit trött efter att ha gjort : ABSOLUT INGENTING !!!
Jag är despirat efter något ! helst lite shopping men nu ska jag ju köpa från internet ! Har inte pengar för ännu mer....

Har lyssnat på hockeyn på radion , ssk leder med 1-2 mot Brynäs men aa är för trött för att tänka . Juste jag hittade min twilight dvd :D Ja har haft fodralet hela tiden men inte skivan , Nu gick jag igenom ALLA mina dvds och i "på smällen" låg den :D Blev jätte glad :D Har vart jätte arg att jag inte har kunnat kolla på den .. de e ju faktiskt min favorit film :) Men nu blev de en annan film som är borta istället -_-
Orkar inte bry mig längre även fast jag vill kolla på den :)
Men de e väll twilight som blir min räddning den här veckan :P
JAG VILL HA SOMMAR !!jag vill kunna gå i mina nyinköptakläder och softa :DÄndrade skenet på kortet :P Ser ut som en vampyr ;P

Puss och god natt <333

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!