Vad kallt det är ute !!

Hej ! Jag mamma och mormor gick ner till stan (dalparken) och åt där . Angelica och Andreas hade bilden , dom var och åkte skidor. När vi gick ner var de jätte skönt faktiskt :) men jävligt halt xD Och förut när ja och mamma var ute med bebis , så gick vi runt villorna och de e bara is där ... Mamma hade gympaskor(gummisula!) och ja hade livsfarliga uggs ;P Mamma halkade hela tiden och ja ibland :D De var jätte kul ;P Jag skrattade nästan hela tiden !! :D Det var såå roligt xD
Men när vi skulle hem från dalparken idag så var de skiiiiiit kallt ju !! Riktigt riktigt kallt !

Nu satt jag mig i soffan med en filt och en kopp te :) riktigt mysigt :) <33
Börjar bli lite förkyld :( Hoppas de inte blir värre .. 
Vi ses imorn <33

Love yaaa <33333
tee girl <33Tee Girl :) <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!