Back :)

Nu ska jag börja blogga varenda dag igen hoppas jag :D
Och ja måste fortsätta på min låtlista :) Kommer inte ens ihåg vad de var först :P

Imorgon smäller de ! De ska bli fint väder också :D Yeaaaaah ! Jag och Sara messade nog i 4 timmar i sträck igår :P
Hahah fast vårt rekord är typ 6 timmar :P Tänk vad tråkigt vi hade :P fast de blev ju kul när vi messa :P

Idag vet jag inte vad jag ska göra :) Angelica och Andreas är på hotell i jönköping för Andreas fyller år på Söndag och de är var ackis present till honom :) Snäll syster jag har va :)

Nu ska ja hjälpa mamma med melodikrysset :) Heej då <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Niinoow

SV: Taack detsamma :)



Roligt att du börjat blogga igen !!

2011-05-21 | 14:56:21
http://niinoow.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!