De här är mitt 100:de inlägg här på bloggen :D <33 Måste firas <33

Heej heeej :D Idag firar jag och min blogg 100 inläggs jubileum :D De här är mitt 100:de inlägg :D
Yeah :D
Tycker de har funkat bra nu med allt :D känner att ja vekligen lyckades med den här bloggen :D

Tack så mycket alla som läser <33 De var ni som gjorde de möjligt <33
Visst har Angelica gjort en fin design till mig ?? Älskar den verkligen <33 Tack så mycket Angelica :D Hon har färgat sitt hår ljust idag och klippt sig lite <33 Hon blev super snygg <333

Kom hem från stan för 1 timme sen ungefär :D Var där med Elin och Sara <33 Sara var tvungen att gå vid 16.00 ungefär för hon skulle på sång men jag och Elin var kvar :)

Vi hade de skiit kul :D Först så åt vi på nancys :D Fast den här gången blir de en diss !!
För de första fick ja ingen majs i min macka fast jag bad om de .
Elin hade beställt en hel baugett som jag , Fick vänta i 10 minuter å efter de så gav dom henne en halv! De fanns Redan en halv !
Elin fick inte heller majs !
Jag hade en skagen macka och hittade en kycklingbit i röran !!

Nej idag får nancys en diss !!

Elin och jag var typ inne på HM i 1 timme :P
Vi testade chinos :P OMG :P Vi såg helt frukstansvärda ut :P
Dom var jätte stora ju !!  Var typ 5 cm från min midja till de som byxorna var :P
Såg ut som en luffare xd

Men jag köpte ett par skor ! en jeansklänning och ett jätte gulligt skärp :)

Nu ska ja kolla hockeyn <3 Sverige - Tyskland 1-1 :D
Hej då alla sötisar <33Tuggummi tänder :P
Sitter och messar me Elinoch Sara för mamma tankade på mitt comviq kort <33
Älskar dig mamma <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!