Gröna lund igår !

Hej alla :) Hoppas ni har haft en bra dag !
Tänkte berätta lite om igår :D När vi kom upp till grönan så åkte vi först pop express :D Yeaah :D Sen typ vilda musen jag kommer inte riktigt ihåg men ialefall :D

Men lite senare så åkte vi bläckfisken och våran snurrade jätte mycket och Sara började må illa och började liksom ulka men de kom aldrig något , Så då åkte vi blå tåget för den e ju inte en karusell om man säger så :P Och jag vill bara säga att jag satte mig i vagnen , Blundade heeela vägen och skrek heeeela vägen ! Hatar ljudeffekter :p Sen när man kommer ut ett tag så var de något i vagnen som gjorde att de petade i våra ryggar :P
Det var jätte läskigt xd Bara på dom som satt där bak :P Å de var ja och Sara :P
Men sen kom vi ut och Saras magont hade gått över och hon mådde bra så då åkte vi flygande mattan ! Kanske inte världens bästa om man har mått illa :P xD

Sen så blev de lite för mycket :) Vi satte oss och vila ett tag och sen åt vi :) Sen så åkte jag vevve å andreas lite så vilade sara :)
Men sen så kunde hon åka de som vi åkte :D
HAHAHAHAHAH XD Sara och jag var inne i lustiga huset :P Och de finns ju ett rum där de e stjärnor som snurrar på sidorna å de känns som om man själv typ ramlar :P Sara gick in först xd Hon la sig på räcket och skrek xd Hahahah sen började jag gå in och då kom hon emot mig bah : gååå gåå ! Jag bah : DE ÄR HIT VI SKA GÅ xd hon visste inte ens var hon var :P
Och om ni skrattade åt de här kommer ni DÖ av garv av de är :P Jag lovar de gjorde jag xd

De e ju som en stor rund cirkel och så rör de sig där inne som ett slags löpband :P
Hahah jag typ knuffade in Sara där så hon ramlade ner ! Och låg och sprattlade på marken xD
Hahahahahahahahah xD
Jag gick aldrig igenom där :p Sen när vi skulle åka ner i rutschkanan ner så satte vi händerna ovanför huvudet och skrek : ALIBABA !!! xD Hahahah de var jätte roligt xD
Sen lite senare gick vi in dit igen och då hoppde Sara in i den där snurrsaken själv men ramlade ofc :P Sen så skulle hon testa att gå som vanligt och då så kom hon ganska långt sen så gick de inte så  bra :P Hon gled ner och skrek : HJÄLP MIG MOA HJÄLP MIG !!
jag bara stog dom förstenad och ASgarva :P Hahahah de var så roligt xd
Å när ja inte gjorde något så skrek hon : JAG SKA DÖDA DIG MOA DÖDA DIG :P
Hahaha jag bara garvade ännu mera ju xD

Sen så åkte vi lite mer men sen åkte vi hem :) Vi kom hem ganska sent så vi var helt döda alla fyra xd Idag har jag varit jätte trött !! Jag har blivit jätte förkyld :( Är jätte täppt och ont i HH! Hals och huvud ;)
Hahaha Sara och jag började skrika i kärlekstunneln :P Bara för att vi åkte ner i vattnet och att de var jätte nära att våran stock välte :P
Nu ska jag sluta blogga för idag :P Har fått handledsinflammation xD
Sees :D Älskar er <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

SKÖÖÖNASTTEE DAGEN !!;d <3

2011-05-23 | 22:09:08
http://sarasundstrand.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!