Nu kommer jag verkligen inte börja blogga igen på ett tag !

Hej hej :) Nu undrar säkert varför rubriken lyder så.
De e för att igår i skolan så började ja inte se på höger öga ! Om två personer satt 2 cm ifrån varandra såg jag bara den till vänster . den andra försvann heelt !! :S

De var verkligen suuper läskigt ! och ungefär 20 minuter efter de där med ögonen fick jag jätte huvudvärk ! Och ja har ofta ont i huvudet men de här var ingenting jämfört med de !!

Ringde till mamma och hade panik ! Hon trodde att ja hade blivit stucken med en nål i ögat elr
nåt för att jag inte såg :P Gullunge <3 Hon sa att ja skulle till skolsystern men de var inte till så mycket hjälp kan ja ju säga .

Sen så gick ja tillbaka till slöjden men dom skulle precis sluta så.. Men jag kan klart med min katt ialefall :)

Men då gick ja hem ialefall. Och sen fick ja gå ner till vårdcentralen och under tiden när ja väntade fick ja ligga i ett akutrum å vila !! Jag spydde lite senare av den fruktansvärda huvudvärken !!

Jag somnade tillochmed på vårdcentralen :P Tänk vad dåligt ja mådde :P
Alla systrar där var jätte gulliga ! Och Veronica och Angelica var hos mig där hela tiden <333 Älskar er massor ! Utan er hade ja nog inte överlevt :) <3

Men sen kom läkaren och han frågade vad ja hade för fel å ja berättade å så berättade ja de där  med ögonen å att jag spydde och då sa han : de låter ju som migrän !
Och han var nästan hundra på att jag hade fått ett migränanfall !
Så han skrev ut tabletter till mig ! Man ska ta tre stycken om man känner att man får så där med ögonen igen ! Brukar hända sådär me ögonen ca 20 minuter innan själva anfallet !

Usch vad de gjorde ont !! Så nu har ja bestämt mig för att ha någon datafri vecka !

Jag var heeeelt slut igår ! Somnade på soffan under Sverige-Usa sista perioden:P

Heej då alla <3Min katt från sidan.
Min katt framifrån :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Aaa det låter som migrän! :O

Men du mådde ju bättre sen gmn, så det är super att du kunde kmma till skolan efter tyyp några dars vila! <3

Min bror fick också migrän då och fick gå hem... han spydde typ också så det var nått skumt med luften (hmmm?) :D kram!

2011-05-07 | 22:48:31
http://highjump.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!