Sry för att jag inte har bloggat !

Sorry för de ! Har knappt suttit vid datan någonting !

Imorgon får vi reda på de nya klasserna :S

De har varit skit sköna dagar nu :D Igår så hade vi vikarie på elevens val och sen hade vi hål timme på son. Sen var de lunch å sen gympa å då hade vi också håltimma :D

Under de 3 timmarnas ledighet ;) Så gick vi till dahlparken och typ lekte i lekparken xD Vi gungade på kina gungan och kom på ett namn till Emelies man :P John xD

Vi hade 3 lektioner igår :D Och idag hade vi 2 !! :P
Tyskan hade ingen vikarie imorse så de var håltimma :P
Sen var de matte. Sen lunch och sen svenska :D 2 lektioner :D

Nu ska mamma snart komma med en ceasar sallad från mc donalds :D

Efter skolan idag så gick jag Nelly och Mikalea till gungorna å nelly fick sand i ögonen och blundade men hon fortsatte gå å hon gick rakt in i rutschkanan !! ;D Hahaha ja la mig på marken och asgarva !

Hahahaha skrattar fortfarande åt de :P  Sista dagen imorgon innan ledigheten i 5 dagar :D <33 Ska verkligen njuta nu :D

Vi seees <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara ! :-)

SOM JAG MED JEAN HAHAHAHA ! XD <3

2011-05-31 | 21:40:51
http://sarasundstrand.blogg.se/
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

2011-06-01 | 16:59:38
http://feliciaaulen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!