YEAH SVERGE I FINAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HALLÅ ALLA GLADA :D
Jag är skiit glad idag för igår så tog Eric Saade oss till den stora finalen :D

Och de var 10 bidrag som gick vidare och dom sa oss som 10 ! Phuuu ! Vi i familjen var heeelt säkra på att han inte skulle gå vidare ! Sen så kom Sveriges flagga upp och vi flög upp ur soffan och började skrika ;P Hela min familj är värsta schlagertöntarna :P

Mamma är nog den största den kommer jag :P
Jag tyckte de skulle vara jätte synd om vi inte hade gått  vidare ! både för erics skull och vår skull !

Men han tog oss till final ialefall :D Jag fick jätte ont i huvudet efter de ! Kanske inte ska göra så där elt plötsligt liksom xD

Nu ska ja till skolan <33 Love yaa
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!