Snygga julLookar :)

Hejsan :) Här kommer de några olika jullookar till jul :)
Om ni inte har en aning om vad ni ska ha på er i jul är det bara att klicka in dig på min blogg och få tips :) De kommer komma många mer jullookar längre fram också :) <33

Klänning från HM 199 kr Finns i färgerna Svart,LilaGrön mönstrad,Mörklila och ljusgrå :)
Till denna underbara klänningen som jag är helt kär i är de här skorna heelt perfekta! Även dom är jag helt kär i ;)  De kostar 399 kr även de på HM :) Men om man inte vill vara helt svart på julafton så kan man även ha de här skorna till klänningen :)
Designade av Paris hilton. Från brandos som kostar 1349 kr :S Hahah kanske lite dyrt men det var väldigt fina skor :) Men även om priset inte hade varit så högt på de här skorna skulle jag ha valt de första svarta skorna :)

Och om de blir lite kallt så kan man ha en röd kort kavaj som ger en fin kontrast mot den svarta klänningen och de svarta skorna :) Ungefär så här kan den se ut :)
Den kostar 299 kr på HM och finns i färgerna röd,svart,grå å grönmönstrad.

När man tänker på Jul så tänker man ofta på färgerna rött och svart :) Därför är de färgerna som jag tänker köra på iår :) Accessoarerna jag kommer ha kommer då vara röda för att få en fin kontrast :)

Den här ringen är jätte fin och skulle passa jätte bra till den här outfiten :) Finns på HM för 199 kr :)
Finns i färgerna röd och brun :)


Och när man ska ha armband så räcker det med något enkelt. Jag har hittat perfekt på HM för 15 kr :) Det är trepack Här är armbanden. De ena är flätat å de andra lite andra saker på ;)
De är jätte fint :)
Men om man har för mycket accessoarer å sånt så kan de bli för mycket. Jag ska köpa klänningen men jag kommer skippa kavajen för om man vill ha alla smycken så blir de för mycket med kavajen också.
:)

De kommer snart mycket mer jullooker :) <33 Kärlek <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!