In med maten i ugnen.... BRÄNN DIG!!!! såklart jag lyder.......

Hej hej :)
Alldeles nyss stoppade jag in maten i ugnen och såklart så brände jag mig :(
Hahaha de gör jätte ont på fingret ju ;) de svider :(

Ikväll är de öppen hus i skolan. Då får man komma å träffa alla lärare med föräldrarna :)
Ajjj de svider ju jätte mycket på mitt finger :( Hahhaah ;)

Vi hade aldrig prov idag :D :O
Hon sa att vi skulle ta de nästa vecka :D Tjoohooo!!
Men vi hade städning nu på slutet av dagen på skolgården :( Tjohoo verkligen.... Inga handskar fick man heller !!!!
Sååå äckligt !!

<333333image description
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida Tallhed

du har lyckats ta bort nått tecken i bildkoden :/ kolla om du med hjälp av detta inlägg kan få till det: http://idatallhed.se/2011/august/andra-profilbild-och-info-gratis-design-so.html#comment

2012-04-26 | 19:24:32
http://idatallhed.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!