Tycker om att sjunga. VÄLDIGT mycket. Men vill inte ta de till nästa nivå.

Hejsan alla :) förlåt för dålig uppdatering men de var ju konfa hela dagen igår :)
Rubriken ja..
Alltså jag ÄLSKAR verkligen att sjunga och de flesta tycker ja sjunger fint men inte jag ;)
Men aså de kommer i perioder liksom, förut ÄLSKADE jag sången, sjöng massor på skolavslutningar talangjakter å massa, men sen kom de ett tillfälle som höll i sig ganska länge att jag inte alls ville ha med sången att göra.
Jag tyckte bara de var jobbigt ;)
Men nu har de kommit en sån där period där jag älskar de igen. Men ja vill bara sjunga på fritiden typ aså inte ta de till nästa nivå ;)

usch en video jag HATAR är när jag sjunger its my time ;) hahaha veronica la upp den på fb för ett tag sen å ja e helt aså rödhårig liten knubbig ful hahahah och min röst är finare nu ;) inte lika fin då ;)

Hahah mobbas inte , KANSKE kommer lägga ut någon nyare ;) <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Natta :P

Hihi jag läser visst din blogg!!:D DU ÄGER PÅ ATT SJUNGA:D

2012-04-23 | 22:23:59
Anonym

Due jätte duktig :)

2012-04-26 | 17:03:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!